سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: واژگونی خودروی سواری روآ در اتوبان پیامبر اعظم و برخورد پژو با کامیون در جاده تیکمه داش ۲ کشته بر جاگذاشت.

به گزارش سون خبر به نقل از ایرنا، وحید شادی نیا روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: صبح امروز گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو روآ در اتوبان پیامبر اعظم پنج کیلومتر مانده به عوارضی بستان آباد – زنجان، به مرکز پیام اورژانس استان اعلام شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به همراه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه یک کشته و ۲ نفر مصدوم داشت، ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط کارشناسان اورژانس پس از خدمات درمانی برای بهبود روند درمان به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد انتقال داده شدند.
وی خاطرنشان کرد: جنازه فوتی این حادثه توسط کارشناسان اورژانس به مراجع مربوطه تحویل داده شد.

شادی نیا در مورد تصادف جاده تیکمه داش نیز گفت: صبح امروز تصادف یک دستگاه پژو با کامیون در جاده تیکمه داش، مابین احمدآباد و قبجاق به مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.
وی با بیان اینکه بلافاصله آمبولانس فوریت های پزشکی تیکمه داش به محل حادثه اعزام شد، افزود: دراین حادثه یک نفر براثر شدت جراحات در دم فوت کرد که توسط کارشناسان به عوامل انتظامی تحویل و تنها مصدوم این حادثه نیز سرپایی درمان شد.

  • منبع خبر : ایرنا