سرپرست ارتباطات رسانه آستان قدس رضوی به تشریح برنامه‌های حرم منور رضوی در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: در این ایام ۴۰۰ برنامه تلویزیونی از حرم رضوی روی آنتن می‌رود. به گزارش سون خبر،به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهدی رضوی‌کیا؛ سرپرست ارتباطات رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های آستان قدس رضوی در […]

سرپرست ارتباطات رسانه آستان قدس رضوی به تشریح برنامه‌های حرم منور رضوی در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: در این ایام ۴۰۰ برنامه تلویزیونی از حرم رضوی روی آنتن می‌رود.

به گزارش سون خبر،به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهدی رضوی‌کیا؛ سرپرست ارتباطات رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مجموعه آستان قدس رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس و با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی، برنامه‌های رسانه‌ای متنوعی را در راستای گرامی‌داشت ماه پرفضیلت رمضان و انتقال حال و هوای معنوی این ایام به ارادتمندان دور و نزدیک حضرت رضا(ع) تدارک دیده است.

وی از پخش بیش از ۴۰۰ برنامه تلویزیونی از شبکه‌های مختلف سیما در طول ماه مبارک از حرم مطهر رضوی خبر داد.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: برنامه زنده ترتیل قرآن کریم در سه نوبت صبح، ظهر و عصر؛ نیم‌ساعت بعد از اذان صبح(به افق تهران) از شبکه‌های یک و خراسان رضوی، ساعت ۱۱:۱۵ از شبکه قرآن و از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

رضوی کیا گفت: برنامه تولیدی «الرضوان» نیز در قالب معرفی معلمان قرآنی که فعالیت ویژه‌ای داشته‌اند به همراه یک برنامه تصویری کوتاه، هر روز در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۳۰ از شبکه پنج سراسری پخش می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم