سون خبر: تراکتور برای پایان دادن به ناکامی‌های خود در این فصل، دل به حمایت هوادارانش در بازی مقابل پیروزی تهران بسته است.

به گزارش سون خبر، تراکتور فردا میزبان پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام خواهد بود. دیدار دو تیم در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۹ پنج شنبه شروع می شود.
پیروزی تهران هفته گذشته رقابت قهرمانی را به استقلال باخت و برای اینکه رتبه دوم را از دست ندهند نیاز به پیروزی مقابل تراکتور دارند. در سمت مقابل شاگردان ساغلام در بازگشت تماشاگران خود به ورزشگاه، نتایج بسیار بهتری نسبت به کل فصل گرفته و از خطر سقوط گریختند. پیروزی و شکست در بازی فردا رتبه تراکتور در هفته بیست و هشتم را تغییر نخواهد داد. این تیم اما انگیزه های بسیاری برای شکست دادن پیروزی دارد.

 

تراکتور که در کل فصل (پیش از باز شدن در ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران) تنها سه برد کسب کرده بود، با حضور هواداران پرشور آذربایجانی، دو بازی خانگی اخیر را با برد پشت سر گذاشته و از منطقه خطر دور شد. این تاثیر بالای تی تی ها روی نتایج تراکتور را نشان می دهد و حال سرخ پوشان آذربایجان امیدوارند در بازی فردا به کمک آنها، طلسم شکنی کرده و بار دیگر پرسپولیس را شکست دهند.

 

دیدار دو تیم تراکتور آذربایجان و پیروزی تهران از هفته ۲۸ مسابقات لیگ برتر، پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت)، ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.