مصاف این هفته تراکتور و هوادار، دوئل جذابی در دل خود جای داده است.

دو تیم تراکتور و هوادار در چارچوب هفته بیستم لیگ‌ برتر از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

تی‌تی‌ها هفته گذشته مقابل مس رفسنجان متوقف شدند و هوادار تهران در دیداری دراماتیک برابر ذوب‌آهن اصفهان به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. تراکتور که برای بقا در کورس قهرمانی می‌جنگد به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز دارد و در سمت مقابل بنفش‌پوشان نیز در پی حفظ روند روبه رشدشان تمام امتیازات این بازی را می‌خواهند. اما نبرد این هفته تراکتور و هوادار دارای دوئل جذابی است.

مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم‌ملی پس از اینکه تصمیم به بازگشت از فوتبال اروپا به ایران گرفت، در انتقالی پر سر و صدا همراه با اشکان دژاگه و احسان‌ حاج‌صفی به عنوان سه کاپیتان وقت تیم‌ملی، قرمزپوش شد و کاپیتان تیم متمول آن دوره تبریزی‌ها بود.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، شجاعی در ۳ فصل حضور خود در تراکتور، ۸۴ بار برای این تیم به میدان رفت و ۷ بار موفق به گلزنی شد. او در فصل ۹۹-۱۳۹۸ همراه با تی‌تی‌ها قهرمانی در جام حذفی را جشن گرفت و سرانجام همراه با دژاگه تراکتور را ترک کرد و سپس راهی نساجی شد.

سرمربی کنونی هوادار حتی مقطعی با کنار رفتن علیرضا منصوریان، به عنوان بازیکن – سرمربی در تراکتور فعالیت کرد و پیشنهاد سرمربیگری دائمی را هم دریافت کرد که آن مقطع ترجیح داد کار خود را به عنوان بازیکن ادامه دهد.

او که پس از جدایی محمود فکری سکان هدایت بنفش پوشان را بر عهده گرفت؛ تاکنون در قامت سرمربی یک برد و ۲ تساوی را برای هوادار به ارمغان آورده است.

بدون شک جذاب‌ترین نکته دیدار این هفته تراکتور و هوادار دوئل مسعود شجاعی با تیم سابقش است. البته مسعود پیش از این مقابل تراکتور بازی کرده اما این نخستین بار است که باید در قامت یک مربی به مصاف تیم پیشین خود برود. او به دلیل محرومیت از روی سکوی‌های یادگارامام (ره) بازی را دنبال خواهد کرد و باید دید فرجام این دوئل جذاب و دیدنی چگونه رقم می‌خورد.

  • منبع خبر : ایسنا