شهردار منطقه ۱۰ گفت: در راستای بهسازی و با رویکرد توسعه محلات، پله گذاری در معابر شیب‌دار خیابان شهید روشن پور (علی بقال) در حال اجراست.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، موسی زارعی با اشاره به اجرای طرح پله گذاری در معابر شیبدار خیابان تازه احداث شده شهید روشن پور(علی بقال) و مرتفع شدن مشکلات شهروندان افزود: با توجه به درخواست اهالی و بازدیدهای انجام شده نسبت به رفع مشکلات و موانع موجود برای تردد شهروندان و ورود به فصل بارندگی، شهرداری منطقه ۱۰ به منظور ایمن سازی مسیرهای عبوری با بهره‌گیری از تمام امکانات موجود، اقدامات اساسی و زیربنایی ویژه‌ای را در این مناطق به اجرا در آورده است.

وی افزود: در این راستا با هدف ارائه خدمات گسترده به مناطق کم برخوردار و به منظور ایمن سازی معابر، از سوی اداره عمران شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۱۰ تبریز عملیات پله گذاری معابر شیبدار خیابان شهید روشن پور ( علی بقال) با جداول بتنی به منظور ایجاد مسیر برای دسترسی آسان ساکنین به خیابان اصلی در حال اجراست.

وی ادامه داد: این اقدامات به توانمندسازی و توسعه محلات کم‌برخوردار کمک شایانی کرده و بسیاری از مشکلات شهروندان واقع در این محدوده ها را رفع و به ساماندهی آنها خواهد انجامید.

  • منبع خبر : شهریار