نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به امور پرورشی تاکید کرد و گفت: از مجموعه آموزش و پرورش انتظارات بیشتری در این زمینه می رود که امیدوارم در مدیریت جدید، به این مقوله توجه ویژه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش با وی، با تکریم مناسبت‌های آبان ماه و به ویژه روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، گفت: دانش آموزان و دانشجویان با حضورشان در راهپیمایی ۱۳ آبان، وفاردیشان را به آرمان‌های انقلاب و امام نشان خواهند داد.

وی، با آرزوی موفقیت برای وزیر آموزش و پرورش، گفت: برنامه‌های مطرح شده از سوی وزیر با تحقق بخشیده شود و همه ما در این راستا با تمام توان در خدمت آموزش و پرورش هستیم.

وی بر ضرورت استفاده از توانمندی‌های اولیای دانش آموزان از سوی مدیران مدارس در امور مدیریتی تاکید کرد و با اشاره به حساسیت دستگاه تعلیم و تربیت، افزود: دعوت از اولیا تنها جنبه تشریفاتی نداشته باشد و فقط برای اخذ کمک هزینه نباشد.

آل هاشم در خصوص دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: کمبود فضای فیزیکی برای این دانشگاه در استان مشکل ایجاد کرد است که امیدواریم با برنامه های مدون، تحولات مثبت بیشتری در این زمینه ایجاد شود.

امام جمعه تبریز همچنین بر لزوم صدور مجوز ایجاد مدارس غیردولتی در مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

  • منبع خبر : ایسنا