رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از بهره برداری ساختمان اداری ورزش شهرداری تبریز، چمن های مصنوعی و همچنین سالن‌ های ورزشی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار پرویز هادی اظهار کرد: ساختمان اداری ورزش شهرداری تبریز با ۴ هزار مترمربع زیربنا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طی روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی زمین‌های چمن‌ مصنوعی ستارخان، بهشتی و مینی فوتبال افزود: اولویت مدیریت شهری در دوره فعلی توزیع متناسب امکانات ورزشی در نقاط مختلف شهر، به خصوص مناطق کم‌برخوردار است که در این راستا چندین چمن مصنوعی در مناطق کم‌برخوردار شهر احداث و تکمیل شده است.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای یادآور شد: سال گذشته ۳ سالن زورخانه‌ای افتتاح و در اختیار ورزشکاران این ورزش باستانی قرار گرفته و امسال نیز ۲ سالن زورخانه‌ای دیگر احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از سالن‌های ورزشی در دست احداث از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد برخوردار هستند، اعلام کرد: از ابتدای خرداد ماه سال جاری هر هفته یکی از سالن‌های ورزشی شهر افتتاح و در اختیار شهروندان در محلات مختلف قرار می‌گیرد.

هادی ادامه داد: همچنین به غیر از رشته فوتبال، زمین بازی رشته‌های ورزشی گلف و اسکواش نیز  در خیابان ورزش  واقع در ائل‌گلی احداث شده است که علاقمندان به این رشته‌ها می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در پایان با بیان اولویت مدیریت شهری در دوره فعلی سلامت عمومی شهروندان است خاطرنشان کرد : در دوره فعلی مدیریت شهری بحث سلامت عمومی جامعه را اولویت خو قرار داده و علاوه بر اجرای پروژه‌های مختلف ورزشی، تقویم ورزشی مناطق، ورزش همگانی در پارک ها و مدارس را نیز اجرایی کرده ایم.

وی اضافه کرد : در سال جاری نیز برنامه های ورزشی مختلفی در مناطق دهگانه و شرکت باشگاه شهرداری تبریز تدوین شده است، که در طول سال اجرایی می‌شوند.

  • منبع خبر : شهریار