سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تلاش بیش از چهار هزار نفر نیرو در شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: تلاش کسانی که سلامتی خود را برای حفظ سلامتی مردم به خطر انداخته و به طور مستقیم برای نظافت شهر و ضدعفونی معابر تلاش می‌کنند، قابل تقدیر است. به گزارش سون خبر به […]

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تلاش بیش از چهار هزار نفر نیرو در شهرداری از زمان شیوع ویروس کرونا، گفت: تلاش کسانی که سلامتی خود را برای حفظ سلامتی مردم به خطر انداخته و به طور مستقیم برای نظافت شهر و ضدعفونی معابر تلاش می‌کنند، قابل تقدیر است.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا، کریم صادق‌زاده تبریزی اظهار کرد: در این شرایط برای تکریم شهروندان موظف به حرکت به سمت شهر هوشمند و الکترونیک هستیم و یکی از فرصت‌هایی است که باید از آن استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که سال گذشته، اهتمام همه اعضای شورای شهر تبریز تسهیل امور شهرداری بود و در سایه همدلی، امورات شهر به نفع مردم پیش رفت، افزود: با کوچک‌ترین مانعی از سوی شورا و شهرداری نیز مواجه نبودیم و می‌توان گفت مدیریت شهری با توجه به وضعیت اقتصادی نمره قابل قبولی بود.

وی با تاکید بر این‌که مردم در شرایط فعلی آسیب دیده‌اند و لازم است با آن‌ها همراهی لازم انجام شود، گفت: رمز موفقیت مدیریت شهری، همراهی با مردم است و باید مراقب باشیم که کارهای مردم به سمت حواشی کشیده نشده و تنها به فکر کار کردن برای مردم و ارایه خدمات بهینه بیشتر باشیم.

وی با بیان این‌که شهروندان اطمینان داشته باشند که فضاهای شهری، آلوده نیست، اظهار کرد: شهرداری تبریز چندین وظیفه اصلی بر عهده دارد و مقابله با کرونا در این برهه از زمان در جهت سلامتی وآسایش شهروندان از وظایف اصلی شهرداری بوده و اقدامات تا زمان قطع زنجیره بیماری ادامه خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز گفت: کار شهرداری تعطیل بردار نیست، زیرا شهرداری به عنوان خط مقدم جبهه شهر باید کارها را انجام دهد تا مردم و سایرین به راحتی بتوانند کارهای خود را در خانه و محل کار انجام دهند.

وی گفت: با وجود چالش‌ها و مشکلات، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز همچنان به مسیر خود و خدمت بی‌منت به مردم ادامه می‌دهد و با وجود پاره ای از مسائل، مدیریت شهری باید فعال باشد.

وی خاطرنشان کرد: از تلاش شبانه‌روزی کارگران و کارکنان شهرداری به ویژه در حوزه خدمات شهری، سلامت، پسماند، پدافند غیر عامل، مدیریت بحران و آتش نشانی تشکر می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، صادق‌زاده افزود: اگر همکاری مردم ادامه یابد، شاهد عبور از این وضعیت فعلی کرونا خواهیم بود؛ از تمام شهروندان که در این مسیر همراهی و همکاری لازم را دارند، تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: مردم تبریز قدرشناس خادمین خود در سنگر شهرداری و شورای شهر تبریز هستند و کارگران پاکبان و سایر تلاشگران واحدهای شهرداری تبریز در عمل ثابت کردند که با مردم همراه هستند و در جهت رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر تبریز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

  • منبع خبر : ایسنا