نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بسیج بهترین مدافع انقلاب بوده و تا بسیج فعال است این نظام شکست نخواهد خورد.

به گزارش سون خبر به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم قبل از ظهر امروز سه شنبه در جمع بسیجیان تبریز گفت: تاسیس بسیج را به قهرمانان جهان تبریک می گویم. بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است. بسیج نماد گمنامی و بی نشانی بوده و مظهر عطمت ملت و نیروی کارامد است.

وی افزود: اگر حضور بسیج در دوران دفاع مقدس نبود امروز سرنوشت کشور معلوم نبود چگونه رقم می خورد. تا بسیج است کشور اسلامی از طرف دشمنان تهدید نمی شود.

امام جمعه تبریز ادامه داد: بسیجیان با حضور در تمامی بحران ها به وظایف ملی خودشان عاشقانه عمل کرده اند و با ایمان و عمل و بصیرت کامل حضور داشته اند.

وی با اشاره به اینکه حضور با اراده و با همت بلند بسیج همیشه در میدان های سخت مشهود بوده است، گفت: بسیج مجموعه ای است که با تاکید بر مفهموم متعالی تر آرمان و ارزش ها و با تاکید بر ایدوئولوژی انقلابی و توسعه ملی شکل گرفته است و توانسته همه قومیت ها را گرد هم جمع کند و پیر و جوان را برای تحقق متعالی جامعه متحد کند.

وی گفت: بسیجیان و سپاه قهرمان عاشورا در ماه های آتی، بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کنند. رسانه های نوین که مهمترین ابزار گفتمان حساب می شوند باید به کارهای رسانه ای و هنری توجه داشته باشند.

آل هاشم افزود: گفتمان سازی معمولا کار کوتاه مدت نیست و باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد باید این موضوع تاکید شود و باید در  دانشگاه ها بیش تر نقش مولد داشته باشد و دیگر نهاد های جامعه از آن بهره‌مند شوند. این بیانیه باید به برنامه و چارچوب مشخص تبدیل شود و همه دستگاه ها نسبتشان را با این بیانیه مشخص کنند.

وی گفت: آفرین بر مردم آذربایجان و تبریز که پیشگام بودید و در روز اول، بیعت خود را اعلام کردید و صف خود را با دشمنان اسلام و عوامل آنها جدا کردید.

وی افزود: از همه بسیجیانی که حضور دارند تشکر می کنم و از همه فرماندهان و مسئولین استان و نیروهای مسلح که در این برنامه حضور مستمر دارند تقدیر و تشکر دارم.