مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت:هرگونه افزایش کرایه تاکسی از سوی رانندگان و خارج از مصوبه و نرخ‌های اعلام شده توسط سازمان تاکسیرانی تخلف است و رانندگانی که مرتکب این اقدام شوند متخلف محسوب خواهند شد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر اظهار کرد: نرخ مصوب کرایه تاکسی سالجاری در مسیرهای مختلف در سایت سازمان تاکسیرانی تبریز بار گذاری شده است و همچنین در تابلوهای نرخ کرایه در خطوط با مسیر مشخص جهت اطلاع عموم نصب شده و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های مصوب هستند.

وی افزود: هرگونه افزایش کرایه تاکسی از سوی رانندگان و خارج از مصوبه و نرخ‌های اعلام شده توسط سازمان تاکسیرانی تخلف است و رانندگانی که مرتکب این اقدام شوند متخلف محسوب می شوند.

قاصدی تصریح کرد: همشهریان محترم می‌توانند کد تاکسی و یا شماره انتظامی تاکسی متخلف را طی تماس تلفنی با شماره ۳۴۷۶۰۲۹۲ واحد امور رسیدگی به شکایت‌های مردمی سازمان گزارش کنند تا با موارد مورد نیاز برابر آئین نامه اجرایی و انضباطی برخورد لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های نظارتی سازمان  نیز به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر حضور دارند و مردم می‌توانند شکایات خود را نیز به صورت شفاهی و کتبی به این گشت‌ها اعلام کنند و در صورت احراز تخلف، با متخلفان برخورد خواهد شد.