مدیر عامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز گفت: این پروژه به عنوان اولین پروژه قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تبریز با ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرست.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، ناصر اسماعیل زاده سرپرست سازمان با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به تاکید شهردار تبریز بر نقش اجتماعی شهرداری و گذر از نقش خدماتی آن، این پروژه با پیشرفت ۱۲ درصد سازه ای در حال اجرای بتن ریزی فونداسیون بلوک B است.

وی هدف از اجرای عملیات قرارگاه مسکن شهرداری را مدیریت هماهنگ، مانع زدایی، حذف فرایندها ی موازی  و به حداقل رساندن زمان صدور مجوزهای لازم برای تولید مسکن در شهر تبریز دانست.

ناصر اسماعیل زاده تصریح کرد: قرارگاه مسکن جهادی شهرداری تبریز، در راستای جلب همکاری و مشارکت عوامل دخیل در ساخت و ساز، انبوه سازان و کلیه بخشهای شهرداری در فرایند ساخت مسکن به منظور حفظ حقوق شهروندی، اعمال حکمروایی محلی، ارتقای زندگی بهتر و به منظور هم افزایی اقدامات و در فرآیند ساخت مسکن ایجاد شده است.

وی در خاتمه افزود: پروژه اره گر به عنوان اولین عملیات اجرایی قرار گاه مسکن شهرداری با اجرای خاکبرداری به عمق پنج متر و حجم خاکبرداری پنج هزار متر مکعب در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و در هفت طبقه مجزا احداث میگردد که در مرحله بتن ریزی فونداسیون بلوک B در مساحتی به سطح ۶۲۰ مترمربع و با حجم بتن ریزی ۵۰۰ متر مکعب تداوم خواهد یافت.

  • منبع خبر : شهریار