اولین ملاقات مردمی شهردار تبریز در سال جاری در محل ساختمان منطقه ۲ با حضور جمعی از شهروندان مناطق دهگانه تبریز با هدف رسیدگی به مشکلات شهری برگزار شد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، شهردار تبریز ظهر امروز در اولین ملاقات مردمی امسال خود ضمن بررسی و مطالعه پرونده های ارباب رجوع که مربوط به حوزه های مختلف این مناطق از جمله شهرسازی، عمران، خدمات و… بود، دستورات لازم برای رفع سریع مشکلات شهروندان را صادر کرد.

ملاقات چهره به چهره با شهروندان علاوه بر رفع مشکلات شهری آنها، زمینه مطلوبی برای احصای دقیق موضوعات شهری و برنامه ریزی حل مسائل است. شهردار تبریز طی دو سال گذشته با برگزاری ملاقات های متعدد در قالب ملاقات هفتگی در شهرداری مرکز، دیدار مردمی برپایی میزخدمت در مصلی اعظم امام خمینی(ره) و مساجد را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است چرا که تجارب حاصله از سلسله جلسات قرار خدمت  شهرداری حاکی از این است که اولین شرط برای حل ریشه ای مسئله، پایش و بررسی مشکلات موجود است بر همین اساس تمامی مدیران مناطق نیز مکلف به رسیدگی مشکلات از طریق ملاقات چهره به چهره با شهروندان هستند.

یعقوب هوشیار در این دیدارها دستورات لازم را برای رفع مشکل شهروندان صادر کرده و خطاب به مدیران خود تاکید کرد، پیش شرط افزایش رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری تنها در گرو رسیدگی دقیق به مشکلات شهروندان امکان تحقق دارد.

شهروندانی که در مناطق یا سازمان های شهرداری تبریز موفق به حل مشکلات خود نشده اند، با مراجعه به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری می تواند نسبت به ثبت نام برای دیدار با شهردار تبریز اقدام کنند.

هفتاد و یکمین ملاقات مردمی یعقوب هوشیار امروز در شهرداری منطقه ۲ تبریز برگزار شد.

  • منبع خبر : شهریار