معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز گفت: سامانه ۱۳۷ یکی از حوزه‌هایی است که شهرداران نواحی برای کسب اطلاعات به‌روز باید با آن هماهنگ باشند.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، مهدی یوسفی صبح امروز در اولین جلسه آموزشی شهرداران نواحی اظهار کرد: در راستای برنامه‌ریزی انجام گرفته در مورد شهرداران نواحی و  با صدور ابلاغ آخرین شهردار ناحیه در هفته گذشته، ۳۴ شهردار نواحی دارای ابلاغ و مشغول به کار هستند.

وی افزود: این موضوع اولین تجربه شهرداری تبریز در حوزه شهرداری ناحیه است و در همین راستا ساختار موضوع را با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، عمران و آموزش پیش خواهیم برد.

یوسفی خاطرنشان کرد: اولین جلسه آموزشی شهرداران نواحی با محوریت ساختار، وظایف و چیستی آن امروز برگزار می ‌شود و در ادامه بازدید دو روزه از شهرداری‌های نواحی تهران انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تا به امروز نتیجه ملموسی در مقوله سامانه ۱۳۷ نداشتیم و این سامانه یکی از حوزه‌هایی است که شهرداران نواحی برای کسب اطلاعات به‌روز باید با آن هماهنگ باشند.

معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در تهران برای موضوعات مختلف شهری همچون آسفالت، تنظیف و فضای سبز، زمانبندی خاصی از سوی ۱۳۷ اعلام می‌شود و باید طی آن بازه زمانی مشکل مربوطه حل شود و تلاش داریم این موضوع را در تبریز پیاده کنیم.

وی تأکید کرد: ساعات کاری شهرداران نواحی متفاوت از مناطق بوده و باید پیش از آغاز به کار مناطق بازدیدی از سطح حوزه فعالیت خود داشته باشند.

اولین جلسه آموزشی شهرداران نواحی با موضوع شهرسازی و با تدریس محمد عزتی صبح امروز با حضور شهرداران نواحی در سالن اجتماعات شهرداری تبریز برگزار  شد.

  • منبع خبر : شهریار