افزایش قیمت کالاهای اساسی یک داستان تکراری در ماه مبارک رمضان هر سال است ولی امسال رنگ و بوی کرونایی گرفته و گرانی اجناس و کالاها به صورت چراغ خاموش انجام می‌شود. به گزارش سون خبر به نقل از خبرگزاری مهر،؛ امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد افزایش قیمت کالاها و ارزاق عمومی خانواده‌ها در ماه […]

افزایش قیمت کالاهای اساسی یک داستان تکراری در ماه مبارک رمضان هر سال است ولی امسال رنگ و بوی کرونایی گرفته و گرانی اجناس و کالاها به صورت چراغ خاموش انجام می‌شود.

به گزارش سون خبر به نقل از خبرگزاری مهر،؛ امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد افزایش قیمت کالاها و ارزاق عمومی خانواده‌ها در ماه مبارک رمضان هستیم و این درحالی است که مسئولان می‌گویند بر بازار نظارت کامل داریم.

با اینکه به میانه ماه مبارک رمضان رسیده‌ایم ولی در بازار تبریز افزایش قیمت‌ها به صورت چراغ خاموش و دور از چشم بازرسان انجام می‌شود.

این گرانی اجناس فقط محدود به بازار تبریز نمی‌شود و گزارش‌های خبرنگاران خبرگزاری مهر از شهرستان‌های مختلف آذربایجان شرقی حاکی از آن است که مردم استان امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ماه رمضان دغدغه گران شدن اجناس و کالاها را دارند.

افزایش بی سر و صدای نرخ اقلام اساسی مورد نیاز مردم به دلایلی مانند احتکار، نبود نظارت و محدودیت‌های تولید و توزیع از اتفاقاتی است که با شروع شیوع کرونا بیشتر شد و در این هفته‌های اخیر شدت بیشتری هم به خود گرفته است.

  • منبع خبر : مهر