معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پذیرش کودکان در بیمارستان مردانی آذری طبق روال عادی خبر داد و گفت: ظرفیت اورژانس این بیمارستان حدود ۸۰ نفر است و در حال حاضر ۷۳ نفر بیمار در بخش اورژانس در حال مداوا هستند.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار به نقل از ایسنا، دکتر جواد احمدیان اظهار کرد: در طی روزهای اخیر به علت انواع مختلف عفونت‌های ویروسی موارد مراجعه به بیمارستان کودکان مردان آذری افزایش داشته است اما این مسئله به علت یک نوع خاصی از بیماری نبوده و انواع مختلف عفونت‌های ویروسی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تراکم بیمار در بخش‌ها زیاد است و پذیرش بیماران در صورت نیاز انجام می‌شود، افزود: بیماران بعد از انجام مراقبت‌های لازم در صورتی که با توجه به نظر پزشک نیاز به بستری داشته باشند در بخش‌های عفونی و در صورت نیاز در دیگر بخش‌های بیمارستان بستری می شوند و مورد اورژانسی و حالت خارج از کنترلی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر عمده بستری کودکان در بیمارستان مردانی آذری انجام می‌شود، گفت: در این ماه‌های سال افزایش مراجعات به بیمارستان طبیعی است و از خانواده‌ها می‌خواهیم که به هیچ عنوان نگران نباشند، خانواده‌ها می‌توانند از خدمات کلینیک شماره ۲، خدمات شیخ الرییس و پزشکان متخصص کودکان بهره‌مند شوند و در صورتی که پزشکان تشخیص و ارجای برای بستری داشته باشند پذیرش طبق روال عادی انجام می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن تقدیر از تلاش‌های اساتید و کادر درمان در مجموعه بیمارستان کودکان مردانی آذری بیان کرد: از اساتید محترم تقاضا شده است ضمن ویزیت مرتب بیماران بستری، بیمارانی را که نیاز به مراقبت بستری ندارند ترخیص کنند تا فضای کافی برای بیماران مراجعه کننده داشته باشیم.

  • منبع خبر : شهریار