احیا میدان تاریخی شنب غازان در اولویت برنامه‌های اجرایی شهرداری منطقه ۶ تبریز است. به گزارش سون خبر به نقل از مهر، در راستای احیا میدان تاریخی شنب غازان، جلسه مشترکی با حضور نمایندگان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، انجمن غازانیه تبریز، معتمدین محله شنب […]

احیا میدان تاریخی شنب غازان در اولویت برنامه‌های اجرایی شهرداری منطقه ۶ تبریز است.

به گزارش سون خبر به نقل از مهر، در راستای احیا میدان تاریخی شنب غازان، جلسه مشترکی با حضور نمایندگان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر، انجمن غازانیه تبریز، معتمدین محله شنب غازان و معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در اتاق جلسه منطقه برگزار شد.

در این جلسه با اشاره به قدمت تاریخی محله شنب غازان تبریز؛ بر اهمیت احیا میدان تاریخی این محله که تفسیری بر وقایعی در دوران شکل گیری بر آن گذشته، تاکید شد.

در ادامه جلسه نمایندگان ارگان‌های ذیربط با هدف آسیب شناسی و احیا بافت‌های تاریخی شهری و در جهت ایجاد سرزندگی اجتماعی در محله شنب غازان به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

در پایان جلسه مقرر شد پس از بررسی، کارشناسی و تأیید طرح اولیه توسط کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۶ نسبت به اجرای طرح اقدام نماید.

مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جهت احیا میدان تاریخی شنب غازان در بودجه عمرانی سال ۹۹ شهرداری منطقه ۶ تبریز لحاظ شده که با تأیید طرح پیشنهادی به همت عوامل معاونت فنی و عمرانی منطقه در محله شنب غازان اجرا خواهد شد.

  • منبع خبر : مهر