مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از اجرای سه روزه پویش رایگان سلامت دهان و دندان با مشارکت علوم پزشکی پزشکی در نقاط مختلف شهر خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با هفته بهداشت سلامت دهان و دندان پویش رایگان سلامت به همت این اداره کل و علوم پزشکی باهدف افزایش آگاهی عمومی شهروندان و در راستای ارتقا سطح سلامت شهروندان طی مدت سه روز انجام شد.

وی با اشاره به تاکید شهردار تبریز در خصوص ارتقا سطح سلامت شهروندان و نقش موثر شهرداری در این حوزه افزود: این پویش در راستای  عمل به رسالت اجتماعی با مشارکت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز به همت گروه خدمات جهادی دندانپزشکی و پزشکی و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی استان انجام شد.

‌مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه این پویش از ۱۶ اردیبهشت همزمان با هفته سلامت دهان و دندان با خدمت رسانی به ساکنان محلات آغاز شد، ادامه داد: این پویش همچنین در روزهای دیگر خود در  پارک بانوان بهار، شهرداری مرکز و پارک آنا با ویزیت دندانپزشکی و غربالگری سلامت ادامه یافت.

  • منبع خبر : شهریار