استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و مسیرگشایی‌های انجام یافته توسط شهرداری تبریز گشایش خوبی در زندگی شهروندان ایجاد می شود.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، سردار عابدین خرم امروز در بازدید از چند پروژه مهم عمرانی شهرداری تبریز که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا تاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار شهردار تبریز انجام یافت، اظهار کرد: تعیین بازه زمانی برای عملیات اجرایی پروژه‌ها عمرانی یکی از سیاست‌های دولت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به بازدید از پل‌های ولایت و فهمیده تصریح کرد: روند اجرای این پروژه ها به صورت مطلوبی تداوم دارد و و همچنین پل رسالت نیز با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا ۲۲ بهمن به بهره برداری می‌رسد.

عابدین خرم یادآور شد: سکونت‌گاه‌هایی به صورت موقت در خیابان انقلاب و ایده‌لو احدات شده است که با تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر مسیرگشایی خیابان انقلاب در دست اقدام است.

وی اتمام و بهره برداری از مسیرگشایی انقلاب را موجب تسهیل در تردد شهروندان و مردم ساکن در این منطقه عنوان کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین اظهار کرد: در این بین احیای مناطق فرسوده نیز جزو برنامه شهردار تبریز در سال ۱۴۰۱ بوده و امیدوارم با سرعت و دقت بالایی انجام گیرد.