گروه موسیقی «رستاک» در یک اجرای آنلاین از تالار وحدت امشب (۲۰ رادیبهشت‌ماه) به روی صحنه می‌رود. به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، کنسرت آنلاین گروه «رستاک» ساعت ۲۱ شنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این اجرای زنده […]

گروه موسیقی «رستاک» در یک اجرای آنلاین از تالار وحدت امشب (۲۰ رادیبهشت‌ماه) به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سون خبر به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، کنسرت آنلاین گروه «رستاک» ساعت ۲۱ شنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این اجرای زنده را بدون پرداخت هزینه از تلویزیون تعاملی تیوا به نشانی www.tva.tv و اپلیکیش نوا در نشانی www.gettv.com تماشا کنند.

در اجرای امشب گروه موسیقی رستاک به سرپرستی و نوازندگی سیامک سپهری و خوانندگی سیدبهزاد و سیدفرزاد مرادی، قطعات «بارون» (لری)، «رعنا» (گیلکی)، «هله مالی» (بوشهری)، «لاله لر» و «سوزله» (کردی) و «واسونک» (شیرازی) نواخته می‌شود.

این اجرا به مناسبت هفته شیراز، از سوی شهرداری این شهر و بنیاد رودکی با همکاری تلویزیون تعاملی تیوا و دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت آنلاین روی صحنه می‌رود.

اجرای گروه رستاک پنجمین کنسرت آنلاین با حمایت بنیاد رودکی است.

  • منبع خبر : ایسنا