رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: این اتاق آماده هرگونه حمایت از فعالان اقتصادی و واحدهای صنعتی و تولیدی استان و تولیدات دانش بنیان است.

به گزارش سون خبر، یونس ژائله در جلسه هم اندیشی با مدیران و تشکل های حمل و نقل استان افزود: با اتکاء به مغزهای بزرگ دانشگاهی و کارآفرینان بومی، می توان تبریز را به نقطه‌ اوج رساند.

وی با بیان اینکه تولید کالاهای با ارزش افزوده‌ بالا باید در برنامه‌ کاری تولید استان قرار گیرد، اظهار داشت: تولید روغن موتور در شرکت پالایش نفت تبریز اتفاقی مبارکی بوده و امید است با تلاش دوچندان بتوان بهترین روغن موتور جهان را در تبریز تولید کرد.

ژائله، با تاکید بر اینکه این محصول دانش‌بنیان بوده و بسیار با ارزش است، ادامه داد: تکمیل زنجیره‌ تولید در این مسیر ضروری است.

رییس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه اتاق تبریز، نخستین اتاق و مرکز تجارت و کسب و کار کشور است، گفت: اتاق تبریز پرچمدار حمایت از سرمایه‌گذاری در استان بوده و سازمان صمت نیز همه جانبه از طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان حمایت می کند.

صابر پرنیان، با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی سبزترین استان در حوزه‌ تولید روغن موتور است، افزود: باید مانع‌ تراشی‌ها در حوزه‌ کسب و کار و سرمایه‌گذاری را به حداقل رساند و تمامی سازمان‌ها از صنعت استان به صورت همه‌ جانبه حمایت کنند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه که جمعی از مدیران استانی از جمله رییس خانه صنعت و معدن استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی و تشکل‌های حمل و نقل استان حضور داشتند و مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز درباره‌ تولید روغن‌ خودرو برای انواع خودروهای سواری و کیفیت بالای سوخت تولید شده در این شرکت توضیحاتی ارایه کرد.

  • منبع خبر : ایرنا