شهردار منطقه ۸ تبریز با بیان این که طبق رسم هر ساله این منطقه میزبان نمازگزاران عید سعید فطر است، به تشریح اقدامات انجام شده برای برگزاری شایسته این مراسم پرداخت.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: طبق رسم هر سال، همزمان با اتمام ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، نماز با شکوه عید سعید فطر با شرکت حداکثری شهروندان متدین تبریزی در محدوده مرکزی شهر برگزار می‌شود و شهرداری منطقه ۸ به منظور آماده سازی معابر محدوده مصلی حضرت امام خمینی(ره)، عملیات شستشو، پاکسازی و آماده سازی معابر محدوده مصلی را قبل و بعد از مراسم در دستور کار قرار داده است.

جان‌فشان افزود: نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ به منظور نظافت و پاکیزه سازی مسیر قبل و پس از مراسم نماز عید سعید فطر در طول مسیر حضور داشته و قبل و بعد از پایان نماز فطر، نظافت و پاکیزه سازی معابر را انجام خواهند داد.

وی به فضاسازی های انجام یافته در محدوده شهرداری منطقه ۸ نیز اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر نماز عید سعید فطر، امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اقدام به فضاسازی سطح حوزه با نصب انواع بنر، خواهد کرد.

  • منبع خبر : شهریار