هافبک پرتغالی تراکتور با بیان اینکه در مقطعی از فصل پیشنهاد جدی از استقلال داشته است، گفت: از اینکه در تراکتور ماندم خوشحالم.

ریکاردو آلوز در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش سیما، اظهار کرد: تا ۲۰۲۵ با تراکتور قرارداد دارم اما دوست دارم قراردادم مجدداً تمدید شود چرا که در تبریز خوشحال هستم و حاضرم همه چیزم را برای تراکتور بدهم.

وی افزود: زمانی را با محمدرضا اخباری سپری کردم و رفت و آمد خانوادگی داریم،سپری کردن زمان با محمدرضا اخباری بسیار دلنشین است.

آلوز در رابطه با هواداران تراکتور ادامه داد: پرشورها بی‌نظیر و فوق العاده هستند، آن‌ها علاوه بر ورزشگاه در سطح شهر نیز با خون گرمی با من رفتار می‌کنند، که این اتفاق را در هیچ کجا ندیده‌ام.

وی در رابطه با اینکه هواداران لقب “مهندس” را به وی داده‌اند،‌ گفت: باعث افتخاره من است که فوتبالم عده‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد، وست دارم که هواداران تراکتور را خوشحال کنم و خوشحالم که مردم مرا مهندس خطاب می‌کنند.

آلوز اذعان کرد: در مقطعی از فصل پیشنهاد جدی از استقلال داشتم ولی این‌طور نبود که ساپینتو به‌صورت مستقیم با من مذاکره کند، عمیقاً دلم می‌خواست در تبریز بمانم و الان هم صددرصد از تصمیمم راضی هستم.

وی در رابطه با آمدنش به فوتبال ایران، متذکر شد: من با قربان بردیف به فوتبال ایران آمدم، زمانی در غیرت ازبکستان شاگرد او بودم و از من خواست تا به تراکتور بیایم، تحت تاثیر کیفیت مطلوب لیگ ایران قرار گرفتم و معتقدم تک‌تک بازیکنان ارزشمند و باکیفیت هستند.

وی تشریح کرد: پست من طوری نیست که بتوانم بیشتر گل بزنم و فاصله خیلی کمی با رکورد پاس‌گل های لیگ‌برتر دارم و تمام تلاش‌ام را انجام می‌دهم تا این رکورد را مال خود کنم.

آلوز گفت: سیستم بازی قربان بردیف و پاکو خمس متفاوت هستند، در زمان حضور بردیف من نزدیک به دروازه حریف بازی‌ می‌کردم و منتظر فرصت گلزنی بودم، اما در حال حاضر با حضور خمس در ضد حملات مشارکت دارم که این سبک از بازی را نیز بیشتر دوست دارم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او بهترین بازیکن لیگ‌برتر کیست؟ متذکر شد: عادلانه نیست که بخواهم به یک اسم اشاره کنم و به‌نظرم بازیکنان خوبی در ایران بازی می‌کنند و همچنین در خط هافبک در لیگ ایران بازیکنان باکیفیتی حضور دارند.

آلوز ابراز کرد: خانواده دوست هستم و مدرسه دخترم باعث شده تا نتوانند کنار من بمانند، با گستاوو واگنین ارتباط خوبی دارم، (باخنده) اما اوایل اجازه نمی‌داد که استراحت کنم.

وی مطرح کرد: فرهنگ غذایی فوق العاده‌ای در ایران وجود دارد و معتقدم خوردن غذای خوب یک افتخار است و بابت این اتفاق به ایرانی‌ها تبریک می‌گویم و غذای ایرانی مورد علاقه‌ام فسنجان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من خیلی‌خوشحالم که در تراکتور هستم و دلم می‌خواهد با کمک به تیم باعث خوشحالی مردم شوم.

  • منبع خبر : ایسنا