شهردار منطقه ۷ تبریز از آسفالت ریزی ۳۲۰ تنی برای مناسب سازی مسیر تردد شهروندان در معابر سطح حوزه طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: در راستای مناسب‌سازی مسیر تردد و رفاه حال شهروندان، آسفالت‌ریزی و ترمیم آسفالت در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته و بر این اساس طی یک هفته گذشته ۳۲۰ تن آسفالت در معابر و محلات سطح جنوب غرب تبریز توزیع شده است.

وی بیان کرد: خیابان آخماقیه جنب پارک فضیلت، کوی رجایی، کوچه وطنی و پورزینال، کوی اقبال آذر، خیابان میرزا علی دواچی از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه ۷ تبریز لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

آدی بیگ یادآوری کرد: به منظور جلب رضایت شهروندان، آسفالت اساسی، لکه‌گیری و چاله‌زدایی از سوی پیمانکاران حوزه معاونت فنی و عمرانی و اکیپ‌های معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه و بر حسب اولویت‌بندی و برنامه زمان‌بندی شده صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۷ تبریز از لایروبی کانال های سطح حوزه در راستای پیشگیری از آب گرفتگی‌های احتمالی خبر داد.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و تداوم بارندگی‌های فصلی، برای جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی کانال ها به صورت اساسی و با کمک ماشین آلات سنگین لایروبی می شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه این اقدامات بصورت مستمر در سطح منطقه اجرا می شود، عنوان کرد: در طرح خدمات محله ای که طبق برنامه زمانبندی در سطح منطقه انجام می شود، اجرای لایروبی و پاکسازی کانال‌ها، آبروها و نظافت و جلوگیری از انتشار ویروس و بوی نامطبوع و اقدام پیشگیرانه برای آب گرفتگی در بارش های فصلی از اهم موضوعات مورد توجه معاونت خدمات شهری محسوب می شود.

آدی بیگ یادآوری کرد: همزمان با بارش‌های فصلی، لایروبی اساسی این کانال ها از سر ریز شدن آبهای سطحی به سمت شهر جلوگیری می‌کند.

شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز عملیات حذف زواید بصری از ابتدای میدان باغبان تا اول رسالت خبر داد.

اصغر آدی بیگ گفت: طرح حذف زوائد بصری از ابتدای میدان باغبان تا اول رسالت از دیروز آغاز شده و توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح از تخریب و پی کنی جداول فرسوده از زیر پل تراکتور سازی آغاز و به سمت میدان خشکبار تداوم خواهد داشت.

آدی بیگ عنوان کرد: در ادامه این طرح، اصلاح جداول و کف سازی در این محل انجام خواهد شد.

  • منبع خبر : شهریار