معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در جلسه با معاونان خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز بر حساسیت ویژه حوزه خدمات شهری در شهر تاکید کرد.

به گزارش سون خبر به نقل از شهریار، هادی بدری حامد اظهار کرد: اثرات اجتماعی فعالیت نیروهای خدمات شهری و حضور این نیروها در صحنه و در بین شهروندان حساسیت شغلی نیروهای خدمات شهری را دوچندان می کند.

بدری افزود: انتظارات از حوزه خدمات شهری زیاد است، پاکسازی و رفت روب معابر و محلات شهر با توجه به کمبود کارگر و تعداد نیروها برنامه ریزی و دقت زیادی می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه نظم و انضباط و توجه به حضور غیاب نیروهای خدمات شهری باید مورد توجه باشد تاکید کرد: با توجه به کمبود نیروهای خدمات شهری از به کارگیری کارگران در بخش اداری و دفتری و تغییر محل فعالیت آنان خودداری شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز در خصوص فعالیت های اداره آسیب دیدگان اجتماعی افزود: با توجه به اینکه عمده فعالیت متکدیان در بعد از ظهرها صورت می گیرد، عمده فعالیت برای جمع آوری متکدیان از سطح شهر در بعد از ظهرها مورد توجه باشد. همچنین نحوه جمع آوری و تحویل آنان به مراجع مربوطه بر اساس چهارچوب های تعریف شده صورت گیرد.

وی با تاکید بر توجه ویژه به مقابله با تخلفات شهری افزود: مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز جمع آوری مصالح پای کار، مقابله با سد معبر خودرویی و مغازه ای همت ویژه ای می طلبد و باید در این حوزه بیش از پیش فعال بود.

در این جلسه همچنین معاونان خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز به ایراد نظرات و بیان مسائل و مشکلات منطقه خود پرداختند.

در پایان این جلسه همچنین طی حکمی از سوی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز یعقوب غیور به عنوان جانشین معاون محیط زیست و خدمات شهری منصوب شد.

  • منبع خبر : شهریار