با نزدیک‌ شدن به مراسم آنپکد سامسونگ، گزارشی رسمی از عرضه‌ی مدل ارزان گلکسی واچ خبر می‌دهد.

به گزارش سون خبر به نقل از خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی طیف وسیعی از محصولات پوشیدنی خود از جمله گلکسی رینگ و سری گلکسی واچ ۷ در تابستان پیش رو است. اخیراً شایعاتی در ارتباط با عرضه‌ی مدلی اقتصادی از ساعت هوشمند سامسونگ در جریان شنیده می‌شود.

اکنون سامسونگ صفحه‌ی پشتیبانی رسمی‌ای برای مدل جدیدی از گلکسی واچ با شماره‌مدل SM-R۸۶۱ در وب‌سایت‌ خود منتشر کرده است. این صفحه‌ در حال حاضر به‌جز شماره‌مدل، جزئیات بیشتری را ارائه نمی‌دهد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ با شماره‌مدل SM-R۸۶۱، قبلاً در دیتابیس FCC فهرست شده بود. احتمالاً سامسونگ ساعت مورد بحث را با نام گلکسی واچ FE عرضه خواهد کرد.

خبر خوش برای طرفداران سامسونگ/ گلکسی‌واچ ارزان در راه است!

با توجه به شباهت شماره‌مدل ساعت رؤیت‌شده با سری گلکسی واچ ۴، احتمالاً گلکسی واچ FE نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ای از ساعت مورد بحث خواهد بود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ صرفاً ساعت جدیدی با نام گلکسی واچ ۴ مدل ۲۰۲۴ را با نرم‌افزار به‌روزشده عرضه کند.

عرضه‌ی نسخه‌ی تغییرنام‌یافته از محصولی سه‌ساله غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد. سامسونگ اخیراً این کار را با عرضه‌ی تبلت گلکسی تب S۶ لایت ۲۰۲۴ انجام داده است.

اطلاعات فاش‌شده در دیتابیس FCC از این حکایت دارند که مدل مورد بحث از گلکسی واچ فقط قابیلت اتصال از طریق بلوتوث را دارد. قیمت ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ FE همچنان نامشخص است.

  • منبع خبر : خبرآنلاین